.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور تشويق‌نامه براي خادمان سفر نوروزي در مازندران

مديركل بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري مازندران گفت: 65 تشويق‌نامه براي خادمان سفر نوروزي در مازندران صادر شد.

به گزارش شمال نيوز، شعبانعلي واحدي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از صدور 118 مورد تذكر و اخطار كتبي به تاسيسات گردشگري، اقامتي، پذيرايي، دفاتر خدمات مسافرتي و صنوف عرضه مواد غذايي خبر داد و افزود: 6 هزار و 175 گشت انتظامي، راهور، پليس راه و همياري‌هاي پليس(پياده، موتوري و خودرويي) صورت گرفته است.

وي همچنين گفت: با حضور پيگير 19 بازرس ثابت و سه تيم سه نفره بازرسي در سراسر استان تاكنون 244 گشت كنترلي و نظارتي در استان و شهرستان‌ها صورت گرفته است.

مديركل بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري مازندران افزود: تاكنون 366 پرونده به تعزيرات حكومتي مراجع قضايي ارسال شده‌ و 212 گزارش مردمي نيز دريافت شده كه با پيگيري و نظارت دستگاه‌هاي اجرايي مستقر در ستاد تسهيلات سفر حل و فصل شده است.

واحدي تصريح كرد: 186 هزار و 48 نفر از گردشگران و مسافران در پارك‌هاي جنگلي استان اسكان داشتند و 245 هزار و 208 چادر در پارك‌هاي جنگلي نصب شده‌ كه تاكنون نيز هيچگونه شكايتي در اين باره گزارش نشده است.

وي گفت: در نوروز امسال 2 هزار و 55 علائم و تجهيزات ايمني نصب شده است، تاكنون 901 مورد تصادفي در مراكز درماني و اورژانس پذيرش شدند و يك هزار و 768 مورد ماموريت تصادفي و غير تصادفي نيز توسط اورژانس 115 انجام شده است.

مديركل بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري مازندران در پايان افزود: در نوروز امسال 145 نمايشگاه فرهنگي، هنري و صنايع دستي در مازندران برگزار شده‌ كه با رشدي بيش از 38 درصد نسبت به سال گذشته مواجه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.